آموزش انواع مختلف لگد زدن در تکواندو در 2 دقیقه

در این فیلم آموزشی، 15 تمرین عالی از مدل های مختلف لگد زدن (ضربه پا) در تکواندو را مشاهده خواهید کرد. برخی از اسامی تمرین های موجود در فیلم را در لیست زیر می توانید مشاهده کرده و برای اطلاع از زمان مورد نیاز و همچنین تعداد ست مخصوص به هر کدام از تمرین ها به توضیحات داده شده در فیلم (در زیرنویس فیلم نیز موجود است) توجه نمایید.

مشاهده تمامی آموزش های  ورزش تکواندو (مبارزه) (کلیک کنید)

 

محتوای ارائه شده در این فیلم
  • تمرین لگد چرخشی متوسط با پای جلو در تکواندو (Front Leg – Middel Turning)
  • تمرین لگد چرخشی متوسط با پای عقب (Back Leg – Middel Turning)
  • تمرین لگد چرخشی بلند با پای جلو (Front Leg – High Turning)
  • تمرین لگد چرخشی بلند با پای عقب (Back Leg – High Turning)
  • تمرین ترکیبی لگد چرخشی متوسط و بلند به صورت همزمان با پای جلو (Front Leg – Middel + High Turning)
  • تمرین ترکیبی لگد چرخشی متوسط و بلند به صورت همزمان با پای عقب (Back Leg – Middel + High Turning)
  • تمرین ترکیبی لگد چرخشی متوسط ، بلند و متوسط با پای جلو (Front Leg – Middel + High + Middel Turning)
  • تمرین ترکیبی لگد چرخشی متوسط ، بلند و متوسط با پای عقب (Back Leg – Middel + High + Middel Turning)
  • تمرین لگد چرخشی با پای جلو ، 5 مرتبه پشت سرهم (Front Leg – 5x Turning Kick)
  • تمرین لگد چرخشی با پای عقب ، 5 مرتبه پشت سرهم (Back Leg – 5x Turning Kick)
  • تمرین لگد زدن همزمان با تعویض پا برای هر دو پا (Switch Turning)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *