برنامه تمرینی تکواندو به همراه زمان بندی

در این فیلم 10 دقیقه برنامه تمرینی متنوع از ورزش تکواندو به شما آموزش داده می شود. تمرینات به صورت زمان بندی شده می باشند، به طوری کلی زمان هر تمرین 30 ثانیه و استراحت میان تمرینات 15 ثانیه در نظر گرفته شده است.
این برنامه ی تمرین تکواندو فرصت بسیار خوبی برای آمادگی و تمرین بیشتر در خانه می باشد که می توانید به راحتی فیلم را پلی کرده و همراه با فیلم ، تمرین ها را به صورت منظم انجام دهید.

محتوای ارائه شده در این فیلم آموزش تکواندو
  • گرم کردن عضلات با طناب زدن
  • تمرین جامپ اسکوات
  • تمرینات کششی پاها – انعطاف بیشتر عضلات پاها
  • تمرین ضربات بالای پا برای سر
  • تمرینات ضربه پا به کیسه بوکس
  • تمرین ضربه با کف پا
  • تمرین ضربه با روی پا
  • تمرین ضربه دوبل به هر دوپا
  • تمرین ضربه دوبل با روی پا – مخصوص امتیاز ضربه سر
  • تمرین ضربه با کف پا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *