3 تمرین عالی برای رفع مشکل ضعیف بودن دست ها در بسکتبال

در این فیلم ، تمرینات لازم برای حل مشکل ضعیف بودن دست های بازیکنان بسکتبال آموزش داده می شود. برای افراد مبتدی و کسانی که به تازگی علاقه مند به یادگیری حرفه ای رشته بسکتبال شده اند، ضعیف بودن دست ها امری کاملا طبیعی است. شما می توانید با انجام منظم تمرین های آموزش داده شده در این فیلم، براحتی هرچه زودتر این مشکل را برطرف نمایید.

محتوای فیلم
  • توضیحات کامل در ابتدای فیلم
  • دریبل همراه با حرکت با هر کدام از دست ها
  • دریبل 4 شماره ای
  • تمرین تقویت انگشتان با توپ بسکتبال
  • دریبل کنترلی با حریف فرضی
  • دریبل بین پاها با یک دست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه محصولات بسکتبال

" این پیشنهاد فقط 1 مرتبه به شما نشان داده می شود "

پس از ثبت سفارش ، برای دریافت هدیه 10/000 تومانی اینجا کلیک کنید


توپ مخصوص بسکتبال کفش مخصوص بسکتبال جامدادی طرح بسکتبال تور و حلقه های بسکتبال
پیکسل های طرح بسکتبال ساعت های طرح بسکتبال ماگ های طرح بسکتبال اسباب بازی های بسکتبالی