شایعه پشتیبانی آیفون 16 پرو و مکس اپل از شارژ سریع سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم 20 واتی

شایعه شده است که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس در آینده، افزایش قابل توجهی در قابلیت شارژ شدن دریافت خواهند کرد. یک منبع چینی گفته است که مدل‌های پرو جدید از شارژ سریع سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم 20 واتی مگاسیف پشتیبانی می‌کنند که نشان‌دهنده پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های قبل تر از خود هستند.

این ارتقاء نشان دهنده افزایش تقریباً 50 درصدی سرعت شارژ سیمی و افزایش 33 درصدی ظرفیت شارژ بی سیم در مقایسه با سری فعلی آیفون 15 پرو است که حداکثر 27 وات برای شارژ سیمی و 15 وات برای شارژ بی سیم مگاسیف است.

ظاهراً این بهبودهای شایعه شده با هدف متعادل کردن افزایش ظرفیت باتری مورد انتظار در مدل‌های جدید است. گفته می‌شود که اپل این تغییرات را برای «جبران افزایش‌های آینده در ظرفیت باتری» و در عین حال حفظ یا حتی بهبود زمان کلی شارژ انجام می‌دهد.

این شایعات با گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه سری آیفون 16 از فناوری باتری انباشته استفاده می کند، مطابقت دارد که به طور بالقوه منجر به ظرفیت بالاتر و طول عمر باتری بیشتر می شود. علاوه بر این، تحلیلگر Ming-Chi Kuo گزارش داده است که آیفون 16 پرو مکس ممکن است دارای باتری با چگالی بالاتری باشد که استقامت باتری طولانی تری را به همان شکل مدل فعلی ارائه دهد.

شایان ذکر است که اگرچه این افزایش نرخ شارژ قابل توجه است، اما ممکن است در کل، فرآیند شارژ پایدار نباشد. برای مشاهده پیشرفت‌های واقعی، فقط زمانی که رسماً رونمایی شدند قابل مشاهده خواهد بود.

با نزدیک شدن به پنجره معمولی عرضه در ماه سپتامبر برای آیفون های جدید، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی ها و قابلیت های آیفون 16 پرو ظاهر می شود. علاقه مندان به فناوری و خریداران بالقوه مشتاقانه منتظر اعلامیه های رسمی اپل خواهند بود تا ببینند آیا این بهبودهای شایعه شارژ به واقعیت می پیوندند یا خیر.

در حالی که این شایعات مطمئناً هیجان انگیز هستند، مهم است که با درجه ای از شک و تردید به آنها برخورد کنید تا زمانی که توسط اپل به طور رسمی تأیید شود. انتظار می رود که این شرکت طبق برنامه معمول عرضه خود، دستگاه های پرچمدار جدید خود را در حدود اواسط سپتامبر رونمایی کند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب دست دوم فیزیک گاج با ارسال رایگان