تمرین دفاع کردن در کشتی و امتیاز ندادن در خاک

در این فیلم از آموزش کشتی، به شما آموزش داده می شود که چگونه وقتی در خاک قرار گرفته اید بتوانید فن های حریف را مهار کنید و امتیاز از دست ندهید. در این حالت یاد خواهید گرفت که به چه شکل می توانید با بدل کردن از حریف امتیاز بگیرید.

ادامه مطلب + لینک دانلود

محتوای ارائه شده در این فیلم

جاش روی تشک چهارزانو می نشیند و کمرش بالاست، درست مثل میز و مت از بالا سعی می کند میز رو بشکند. اما جاش با حرکت اون تکان می خورد و نمی گذارد وضعیتش به هم بریزد.
این تمرین به کشتی گیر، وضعیت درست دست ها و پاها را که باید باز باشند یاد می دهد تا بتوانند وضعیت خودشان را حفظ کنند و جاش هم، سعی در حفظ وضعیت خودش دارد. در حالی که مت سعی می کند او را سرنگون کند ولی جاش وضعیتش را حفظ می کند. نمی گذارد که میز بشکند.
تمرین بعدی ما این است که جاش روی تشک می نشیند. طرز نشستن درست روی تشک: پاها خم شده و باز، نوک پا روی به بالا و بازوها در داخل و چسبیده به بدن. کمی راست تر و نباید بیش از حد به جلو یا عقب خم شوید.

موقیعت درست این است. از کنار، پاشنه ها روی تشک است تا بتواند حرکت کند و آرنج ها در داخل. یک وضعیت درست. حالا مت او را به پهلو می اندازد و جاش دستش را تکیه می کند تا باسن خود را روی تشک سر دهد.
حالا اگر او را به جلو حل دهد ، دستهایش را تکیه می کند و بلند می شود.
این دو تمرین خوب برای کشتی گیرهایی بود که در وضعیت زیر قرار می گیرند.

نمایش ندادن ادامه مطلب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *