خانه » آموزشی » آموزش تکنیک شیرجه زدن در والیبال

10 نمونه از بهترین تمرین های بسکتبال برای مبتدی ها

10 نمونه از بهترین تمرین های بسکتبال برای مبتدی ها

در این ویدئو، 10 نمونه از بهترین تمرین های بسکتبال توسط یک مربی بسکتبال برای مبتدیان آموزش داده می شود.

این تمرینات شما را در بوجود آوردن مهارت های پایه ای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر بسکتبال کمک می کند. بیشتر بازیکنان از تمرینات پایه ای بسکتبال که بسیار آسان هم می باشند، غافل هستند و می خواهند مستقیما و در همان اول کار با تمرینات پیشرفته شروع کنند. قبل از تلاش برای انجام تمرین های پیشرفته، بسیار مهم است که ابتدا تمرینات ابتدایی و پایه بسکتبال را انجام دهید.

محتوای فیلم

در جدول زیر به صورت جداگانه میزان و تعداد تکرار تمرین های موجود در فیلم نوشته شده است:
تمرین شماره 1: تمرین زیر حلقه (3 ست – 10 عدد از هر طرف)
تمرین شماره 2: تمرین زیر حلقه به صورت معکوس (3 ست – 10 تیم از هر طرف)
تمرین شماره 3: تمرین ترکیبی دریبل به صورت زیگزاگ (میان دو پا – دریبل از پشت و …) + بال هندینگ  (3 حرکت از دو طرف)
تمرین شماره 4: تمرین دریبل زدن و پرتاب منطقه ای (از هر طرف 5 بار)
تمرین شماره 5: تمرین طرز صحیح شوت زدن (از 10 مکان مختلف در نزدیک حلقه بسکتبال)
تمرین شماره 6: تمرین شوت سه امتیازی + ریباند توپ (10 شوت از هر نقطه)
تمرین شماره 7: تمرین شوت زدن با تمرکز بر روی مچ و آرنج (10 عدد از نقاط مختلف)
تمرین شماره 8: تمرین گول زدن + شوت (تکرار 10 مرتبه)
تمرین شماره 9: تمرین سه گام (10 مرتبه از هر طرف)
تمرین شماره 10: تمرین دفاع کردن (یک مرتبه به صورت کند و یک مرتبه به صورت سریع ، از هر دو طرف)

تمرین ها تمام شد، حالا اگر خسته شدید جایزه ی شما 10 پرتاب آزاد می باشد 🙂 

موفق باشید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *