آموزش تکنیک گهواره یا کریدل در کشتی

در این فیلم از آموزش کشتی، تمرین هایی جهت افزایش مهارت در انجام تکنیک گهواره آموزش داده می شود.

ادامه مطلب + لینک دانلود

محتوای ارائه شده در این فیلم

متن فیلم:

تمرین گهواره به ورزشکارانمان یاد می دهد که چگونه در وضعیت های مختلف حریف را کریدل کنند
در شروع تمرین جاش نشسته است و مت روبروی او است دست هایش را روی پشت جاش گذاشته و حالا می خواهد بلند شود، وقتی که حریف در این وضعیت گام برمیدارد که بلند شود، می تواند وضعیت های متفاوتی مثل قفل کردن سر بوجود بیاید و یا اینکه برود به سراغ پاها و اون رو کریدل کند.
مت دستش را از داخل پایش عبور می دهد و قلاب می کند به هر شکلی که بتواند. هرقدر دست هایش به هم تنگ تر قلاب کن بهتر است و محکم تر می تواند حریف را نگه دارد.

این کاری است که ورزشکارها روی آن تمرین می کنند. گام برمیدارد، می رود به کنار و از داخل پا سر و بازوی حریف را قلاب می کند. حالا از طرف دیگر. قلاب کن و حالا می تونیم از پشت فن را اجرا کنیم.

از پشت شروع می کنیم. حالا گام برمیدارد ، قلاب به این شکل،  برگرد گام بردار، حالا از طرف دورتر ، می تونه از سمت نزدیکتر باشه. حالا گام بردار و حالا با رفتن به روبروی حریف از سمت نزدیک قلاب میکنه. قلاب کامل به شکلی که می بینید.

گام برداز، حرکت گهواره و از حالا می تونید از پهلو کمر حریف را حرکت دهید و پای حریف که بالا می آید از بین پاها سر و گردن را قلاب می کنیم. یک بار دیگر.خیلی خب
حل دادن حریف، گام برداشتن حریف و قلاب کردن و درباره تمام کردنش راه های زیادی است
روش بعدی کشیدن بعدی به طرف خودتان است. او را می کشیم پایش بالا می آید و حفره برای قلاب کردن محیا می شود. کشیدن کمر، گام برداشتن حریف و قفل کردن سر و گردن

نمایش ندادن ادامه مطلب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *